2014. augusztus 24., vasárnap

Szitakötő


Egyenlőre barátkozom a hímzéssel. Azt hiszem, ezt a szép szitakötőt egy kicsit túldíszítettem. Minden esetre ez a technika sem egy "gyors sikerélmény" kategóriás. Minden elismerésem azoké, akik hímzéssel készítenek karkötőket, nyakékeket. Nem kis munka. Ráadásul, amit én a legjobban utáltam benne az az, hogy amikor kész a mű, még akkor is nagyon sok munka van vele. Ami tetszik benne az viszont az, hogy bármilyen formát könnyen ki lehet alakítani. Szóval még nem tudom hogy tetszik e, de a fejemben már cikáznak az újabb megvalósítandó ötletek :)

2 megjegyzés:

Ilka írta...

Elsőre nagyon jól sikerült! Majd rákapsz az ízére és szeretni fogod.
Az elején én is azt mondtam, hogy ez nem az én világom, de most már szeretem csinálni.

Makra Gabriella írta...

Csodaszép!! :)